021 66629009

ارتباط با ما

-->
هواکش صنعتیوظیفه تهویه محیط را بر عهده داشته و در مکش هوای آلوده موثر است.
25 اسفند

نکات مهم در هنگام خرید هواکش صنعتی کدامند؟

یکی از مهم ترین اجزای یک کارخانه یا واحد صنعتی، هواکش است. این دستگاه وظیفه تهویه محیط را بر عهده داشته و در مکش هوای آلوده موثر است. در این میان آشنایی با راهنمای خرید هواکش صنعتی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و شرایط تجربه خریدی هوشمندانه، مطمئن و مقرون به صرفه را فراهم می کند.

نکات مهم در هنگام خرید هواکش های صنعتی بزرگ

نکات مهم در هنگام خرید هواکش های صنعتی بزرگ

استفاده از هواکش بزرگ صنعتی به منظور انجام عملیات تهویه هوا صورت گرفته و این وسیله در محیط های کاری همچون معادن، کارگاه های ریخته گری و... مورد استفاده قرار می‌ گیرد. در واقع حضور تعدادی از کارگران به همراه وجود مواردی همچون گرد و غبار زیاد، حرارت بالا و... لزوم بررسی راهنمای خرید هواکش صنعتی را نشان می دهد. از این رو برای کسب نتیجه دلخواه و نصب صحیح انواع هواکش باید یک محصول استاندارد و مناسب خریداری شود. 

هواکش صنعتی مورد نظر باید کیفیت ساخت بالایی داشته و از استانداردهای اروپا برخوردار باشد. همچنین در برابر زنگ زدن یا پوسیدگی مقاوم بوده و صدای کمی تولید کند. همچنین بهتر است نصب ساده و راحتی داشته و امکان باز و بسته شدن و تمیز کردن دستگاه را فراهم کند. 

راهنمای خرید هواکش صنعتی

راهنمای خرید هواکش صنعتی

  1. به هنگام خرید هواکش صنعتی، به سوخت مصرفی آن توجه کنید. در این میان به یاد داشته باشید که بهترین گزینه انتخاب هواکش با سوخت برقی است.
  2. در هنگام خرید هواکش صنعتی، به ضمانت، گارانتی یا خدمات پس از فروش محصول توجه کنید‌‌.
  3. یکی از مهمترین نکات راهنمای خرید هواکش صنعتی و تهیه بهترین دستگاه، مربوط به در نظر گرفتن میزان صدای تولیدی هواکش است.
  4. انتخاب کردن فضایی مناسب برای نصب و جایگذاری این محصول اهمیت زیادی دارد و در میزان مکش هوا از محیط آلوده موثر است.
  5. در صورت بالا بودن دمای محیط یا استفاده از مواد ساینده و خورنده، برای افزایش عمر مفید فن صنعتی از هواکش هایی که پوشش اپوکسی یا هرزیت دارند استفاده کنید. 
  6. به دلیل اهمیت نصب هواکش در ارتفاع مخصوص، استاندارد های جهانی نصب دستگاه را رعایت کنید. 
  7. برای افزایش کارایی فن، آن را در جهت باد های غالب در محیط نصب کنید. 
  8. فن های صنعتی دیواری را رو به روی یکدیگر نصب نکرده و آن ها را به میزان ۶ برابر قطر هر کدام، فاصله دهید. 
  9. در صورت وجود گازهای قابل اشتعال در محیط کارگاه یا کارخانه، از فن های ضد انفجار استفاده کنید. این فن ها با محدود کردن انرژی الکتریکی و حرارتی، در کاهش احتمال احتراق نقش دارند.
  10. پیش از بررسی راهنمای خرید هواکش صنعتی و تهیه دستگاهی مناسب، ابعاد نصب هواکش را مشخص کنید.

میزان سوخت مصرفی هواکش چه تاثیری در انتخاب مشتریان دارد؟

توجه به میزان سوخت مصرفی هواکش اهمیت بالایی داشته و در انتخاب بهتر مشتریان موثر است. در این میان بهترین فن یا هواکش دستگاهی است که با سوخت برق کار می کند. زیرا در میزان مکش هوا از محیط آلوده نقش داشته و باعث کاهش مصرف انرژی می شود‌. از طرفی امکان دسترسی همه جانبه به هواکش و استفاده از ویژگی ها و قابلیت های دستگاه را فراهم کرده و یکی از مهمترین نکات راهنمای خرید هواکش صنعتی محسوب می شود.

نکات مهم در هنگام خرید هواکش های صنعتی کوچک

نکات مهم در هنگام خرید هواکش های صنعتی کوچک

هواکش صنعتی کوچک نصب ساده و آسانی داشته و بسیار سبک و کم حجم است. همچنین راندمان پایینی داشته و قیمت آن کمتر است. این هواکش مدل های مختلفی داشته و قطر داخلی آن در حدود ۸۰ تا ۱۲۰ میلی متر است. در این میان به هنگام بررسی راهنمای خرید هواکش صنعتی کوچک، توجه به قابلیت باز و بسته شدن و تمیز کردن دستگاه بسیار مهم است. از طرفی کم صدا بودن و مقاومت هواکش در برابر زنگ زدن یا پوسیدگی نیز اهمیت بالایی دارد. به هنگام خرید هواکش صنعتی کوچک به بودجه، سلیقه و نیاز خود توجه کرده و از متخصصین و کارشناسان مربوطه راهنمایی بگیرید.

پارامترهای تاثیرگذار بر قیمت هواکش های صنعتی

قیمت فن یا هواکش به عوامل مختلفی بستگی داشته و این دستگاه متناسب با سایز خود از استانداردهای مشخصی برخوردار است. در این میان هزینه خرید این محصول بر اساس مواردی همچون ضخامت ورق، شکل ظاهری فن، نوع طراحی پروانه، جنس ورق، نوع الکتروموتور و نوع پوشش رنگ مشخص می شود.

ویژگی های بهترین موتور برای هواکش صنعتی

بهترین موتور به کار رفته در هواکش صنعتی کیفیت ساخت بالایی داشته و در تهویه هوای محیط موثر است. همچنین قیمت مناسبی داشته و دچار پوسیدگی یا‌ زنگ زدگی نمی شود. این موتور صدای کمی تولید کرده و از قدرت بالایی برخوردار است. به علاوه راندمان بالایی داشته و مجهز به یک تسمه برای اتصال به پره ها است.

در واقع بهترین موتور هواکش صنعتی عمر مفید بالایی داشته و در شرایط مختلف آب و هوایی عملکرد صحیحی دارد. همچنین بسیار پرکاربرد بوده و برای استفاده در محیط های مختلف مناسب است.

سخن پایانی

در این مقاله راهنمای خرید هواکش صنعتی را بررسی کرده و شما را با نکات مهم نصب این دستگاه آشنا کردیم. در پایان پیشنهاد می کنیم با مراجعه به فروشگاه اینترنتی امیرلایت، محصولات مختلف را مقایسه کرده و مطابق با بودجه و نیاز خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

برچسب ها

تماس با کارشناسان